måndag 6 april 2009

Solkatt

Flisa här. Jag vill bara säga (ifall någon missat det) att jag ÄLSKAR sol. Att ligga och sniffa i solen är det bästa som finns! Så i lördags när det gassade som mest gick jag ut på balkongen och jobbade på solbrännan. Thelma gillar inte sol lika mycket som jag gör så hon låg kvar i sin gamla kartong i garderoben och jag fick hela balkongen för mig själv! ;-)

Visst ser det härligt ut?


Bästa platsen mitt på balkongen!


Oj vad det gassar, nu blir jag brun om nosen! ;-)

3 kommentarer:

Tre katter sa...

Oh lala! Vi som älskar bikini-brudar!!
Hör ni busvisslandet från andra sidan stan? :)

Nospussar
//Zeke, Texas & Hajen

Anonym sa...

Hej Flisan
Jag och Missan var ute i trädgården och jagade pinnar tills jag blev så trött att jag fick ligga ned och flåsa, men så är ju jag en tuff ocicat me ;)
Nospussar från Cittra och Missan

Anonym sa...

Vilken fin balkong ni har! Matte är lite avundsjuk faktiskt. Den ser så mysig ut. Jag har ju en uteplats men den är lite tom för tillfället. Det saknas blommor och mysiga kuddar och filtar. Men snart får hon nog ett ryck och börjar fixa där ute. Glad påsk på er från Azlan och matte Mia.