lördag 13 juni 2009

Säljes: en helt ny transportbur

Jag köpte en ny transportbur för en månad sen ungefär men damerna tycker att den gamla är mycket trevligare så jag säljer den nya! Den jag säljer är en Clipper 3 (godkänd för flygresor) med plats för en stor eller två små till medelstora missar.

Nypris i butik (Huveröds) var 498 kr och jag vill gärna ha 300 kr för den. Thelma och Flisa har varit inne i den och vänt några gånger men de har aldrig rest i den. Det är absolut inget fel på dem men damerna föredrar helt klart den i tyg.

Är du intresserad eller vet någon som är intresserad och bor i Göteborg (med omnejd) så maila mig på kattenoxa@gmail.com eller lägg en kommentar nedan!

Pga brist på batteri i den ordinarie kameran kommer här en mobilbild men den får duga!



Edit: Jag såg att jag skrivit fel, att den kostade 598 kr ny men det skulle vara 498 kr! Sorry! :-)

3 kommentarer:

Tre katter sa...

Jaaaaa!! Vi vill ju ha den!!! (bara plus om det luktar lite damer i den) Matte mailar!

//Zeke, Texas & Hajen

Nette sa...

Åh så bra! Ska försöka se till att det luktar dam om den! ;-)

Tre katter sa...

Verkligen KANON!! Och blå är ju den snyggaste färgen tycker både Texas och Hajen! :)
Kommer snart och hämtar upp den! :)

Trevlig kväll!