onsdag 10 februari 2010

Flickorna hälsar...

....att de åkt hem till mormor och morfar på kollo några dagar eftersom det ska komma folk och byta golv i köket hemma. Jag tror inte att golvläggaren vill ha hjälp av Thelma och då finns det bara en sak att göra, evakuera!

Pratade med mamma nyss och hon berättade att de varit knäpptysta i bilen, antagligen för att de fick åka mammas sprillans nya fina bil som inte brôtar lika mycket som den gamla. Elvis hade blivit väldigt glad att se dem när de kom fram och hade redan brottats och busat med Thelma när jag ringde. Flisa hade gått och lagt sig under överkastet i mammas säng i vanlig ordning, hon brukar ta sin tillflykt dit en stund innan hon vant sig vid omgivningen, min lilla fegis.

För övrigt: mamma berättade idag att Elvis håller henne vaken om nätterna. Han väcker henne vid 0200-tiden på natten och anser att det är dags att stiga upp. Jag frågade om hon trodde att han kanske hade ont. "Ja" blev svaret. "Han har ont av att jag sover!".. ;-)

Flickorna i Ullaredspuffen för 129 kronor. Anskrämlig men väldigt mysig där den står inne i favorittillhållet, klädkammaren!

3 kommentarer:

Tre katter sa...

Härligt för matte med nytt köksgolv!
Och mysigt för tjejorna att få komma bort på lite semester och få bita Elvis i svansen :)
Men ni är väl inte borta förlänge?

Tasskramar
//Tre katter

Tina sa...

Hihi vad fina dom är tillsammans :)

Nu har jag bytt bloggadress förresten om du känner för att följa med..

I've got catnip har blivit Skatternas blogg!

Inkan o Ligan sa...

Ser myspysigt ut.