söndag 30 september 2007

Sova ihop

Hailey vill sova ihop jämt. Och då menar jag JÄMT. Sover hon inte på mig så sover hon på matte. Jag gillar att sova själv ibland men om jag inte ligger på världens smalaste hylla så nog fasen så kommer den lilla knatten och ska sova katthög. Visserligen mysigt men ändå...! Som igår när vi haft en hård dag.. Eller ja, vi hade busat hela dagen och var trötta på kvällen precis som matte. Då kom hon smygande....

Först bara lite nära....

Sen lite närmare...

Och tillslut blev det kramkalas. Rätt mysigt faktiskt.. :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

åååhh så söta ni är...

Isis och Ramses sa...

Åh så mysigt det ser ut. Såna där mysiga kramkalas har vi oxå. Isis och Ramses, kramkatterna på Bygatan.

Anonym sa...

Hmmmm, kramas är jag inte så förtjust i alltså. Visst, det ser mysigt ut, men det är ju såååå skönt att sträcka ut sig själv *gäsp*
Men det är bra att veta VAR Humla håller hus i alla fall, så man inte blir överraskad när man ligger och sover skönhetssömnen.
Och den där skålen.... Måste ni oxå sitta i den ibland? Förnedrande. Fast min är lite bättre, den visar bara 4120 g.

Anonym sa...

Så söta katter du har! Man blir riktigt kär! Jenny, Katthemmet Kompis