onsdag 5 september 2007

Jag har varit på hospitalet

Japp, ni läste rätt, även superhjältar som jag blir sjuka ibland. Så jag fick gå till veterinären och bli nedsövd och undersökt på alla möjliga och omöjliga sätt. Nu har jag fått något som heter antibiotika och det är små rosa piller som matte "lurar" i mig morgon och kväll. Eller lurar och lurar, JAG fattar ju vad hon håller på med men om jag låter pillret trilla ur godisen som hon gömt den i flera gånger på raken så får jag mer godis ju. Är ni med..? ;-) *listig*


Nåväl. Nu mår jag mycket bättre och vilar ut hemma i Majorna. Matte har också varit sjuk men hon är ju så tråkig och ligger bara på soffan så henne struntar jag i. Jag och Hailey ligger i sängen och softar. Hailey kanske ska byta namn förresten. Men det är ju en egen historia.

Jag och Hailey solar:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi hörde att du missade en utställning och allt. Men vi tycker det är bättre att du blir frisk först innan du ställs ut, för det är ju inget trevligt väder ute. ;-) Hoppas du mår bättre nu.

Tassar från Azlan, Loke och matte Mia.

Isis och Ramses sa...

Tråkigt att du varit sjuk Thelma. Men det ser ut som om du och lilltjejen har det rätt mysigt tillsammans. Isis och Ramses, katterna på Bygatan.