torsdag 3 december 2009

Jag (Thelma) längtar också till sommaren. Jag har ju inte så känsliga tassar som ärkemesen Flisa men jag sitter inte och i onödan på balkongen och spanar såhär års precis. Jag brukar leta upp alternativa solplatser i lägenheten, det går att göra året om men det är förstås mysigast på sommaren. Det gäller att snabba sig och ta solstrimman före Flisa för hon delar inte med sig annars. Nästa sommar ska jag sola mycket. Jag är ju chokladspotted men jag kanske kan bli brunspotted om jag solar jättemycket! ;-)
Hälsar Thelma ifrån hyllan med favoritlampan

Solbadning i mattes säng sommaren 2008! Det var tider det! Klicka på bilden för att förstora och spana in mitt fejs, ser jag nöjd ut eller? :-D

4 kommentarer:

Wikki sa...

Jag håller helt med er - mer sol åt katterna! Mer värme åt katterna! Mer dentabits åt katterna! Mer?
NosPuss Wikki

Tina sa...

Haha är det på det viset man blir brunspotted!! ;P Vilken underbar bild!

Tre katter sa...

Får jag plats hos dig då?? :)
Nospuss från Hajen

Thelma sa...

Hajen! Det finns alltid rum för dig! :-)