torsdag 3 december 2009

Längtar till sommaren!

Jag (Flisa) tycker att det är väldigt kallt just nu. När man går ut på balkongen så fryser man om tassarna fastän matte har en matta därute och fastän det är inglasat. Varje natt sover jag under mattes täcke för att inte frysa ihjäl. Jag drömmer mig tillbaka till sommaren då jag brukar ligga i ute i den inglasade "bastun" och sola hela dagarna. Hur långt är det kvar till sommaren egentligen?
Hälsar Flisa ifrån mattes knä.
Ps. Jag får precis plats mellan datorn och mattes mage. Matte borde skaffa en mindre dator så att jag kan ligga här hela tiden. Eller mindre mage, det kvittar! ;-)

Kolla in semesterbilden ifrån i somras! Solbadning i rottingstolen!

2 kommentarer:

Tre katter sa...

Det är inte ofta man ser Flisa så oblyg! :)
Sötisen!!

Tasskramar
//Tre katter med matte

Nette sa...

Jag ser henne sådär hela tiden men det brukar inte fastna så bra på bild! :-)

Kram tillbaka! :-)