söndag 10 juni 2007

Vad konstigt

Jag gjorde mitt bästa för att morra på domaren och ändå slutade det med att jag blev plåtad med den här grunkan, herregud den är ju större än mig själv! Och vad hade hänt om jag faktiskt varit trevlig mot domaren? För övrigt är det lite taskigt att ta kort på en fin flicka när hon sover, man borde faktiskt fråga om lov. Fast matte säger att hon försökte väcka mig men att hon bara fick en grymtning till svar. Ja, det ÄR jobbigt med utställning. Men det var rätt många snygga killar där.



8 kommentarer:

Isis och Ramses sa...

Vad fin den var den där grejen som ligger bredvid dig. Det låter som det gick bra. Inte så konstigt med tanke på den snygging du är. Isis och Ramses, katterna på Bygatan.

Anonym sa...

amen GRATTIS! det ser ut att kosta på att ligga på topp...*S*

Kisly sa...

HEEEEEEEEJJA! Sahara hälsar med en slick i rumpan och lite gos!

Anonym sa...

Ja det e bara att instämma i Grattandet!! Själv lär man aldrig vara med för min matte kallar mig grisen för jag grisar ner mig så. Skall ju vara vit men just nu är det många svart inslag. Hon hotar att tvätta mig i Klorin...det låter farligt!

Julia sa...

Grattis!! Fantastiskt fin stor sak du har där! Och klart du ska tala om för domaren att du inte tolererar vad som helst - vad hade du annars varit för katt!?

Anonym sa...

Loke har också fått Ex1 på utställning hälsar han. Grattis! Azlan hälsar att han tycker att det var mycket bra gjort av dig att morra åt domaren. ;-)
Såklart att du annars skötte dig mycket väl stumpan.
Tassar från Loke och Azlan.

Anonym sa...

Tackar tackar för alla gratinationer eller vad det heter! :-) Matte har satt upp rosetten på anslagstavlan. Hon är SÅ pinsam! ;-)

Anonym sa...

Vad STOOOOR din grej var... Min var gul, och mindre, men det står samma sak på den!