måndag 30 mars 2009

Det måste vara kärlek

I fredags kom min kompis Niklas med en present till Flisa. Han sa att Thelma får också leka med innehållet i paketet men han trodde att det var Flisa som skulle bli gladast över den.



Det var (givetvis) Thelma som buffade av locket på paketet men det var helt riktigt Flisa som blev lyckligast över innehållet.



Flisa trodde att hon dött och kommit till mjölkflärpshimlen! Hon tog en flärp i taget och smög in under sängen med dem, så nu har hon en liten samling av mjölkflärpar där. Jag vågar nog påstå att Flisa har flärpar så att hon kan försörja sig i flera år! ;-)

Niklas har verkligen bevisat sin kärlek till lilla Flisa när han har sparat mjölkflärpar för att ge henne i present! Flisa tackar och niger! :-)

6 kommentarer:

mooch sa...

Jösses vad gulligt!! =)

Tre katter sa...

"Love i sin the air"
Söt-Niklas!! :)

Kram från Lunden

Ingeborg sa...

så himla rart att samla till ett sån´t paket. Vem hade inte blivit glad för det!!

Anonym sa...

ÅÅÅ vad snäll niklas var!!! hoppas allt är super bra med er, jag saknar Yoshi och Sahara så enormt mycket när jag är här inne och läser.. kram Cisly

Niklas AC sa...

Ja det var värt allt samlande. Som jag hållt på och samlat och samlat... ;-) Men tänk vilken belöning när man fick se dom här små bustrollen le och skutta av glädje...!

PS. Faktiskt första gången jag är här, brukar ju gilla att läsa om Nette för det här ju hon som är min kompis. Men jag får väl säga att Drottning Thelma och hennes undersåte Döskallen är mina vänner oxå... :-D (Synd bara att inte Annette visar dom fina bilderna på Drottningen och Döskallen som hon fick från själva överlämningsögonblicket...).

Fröken Eko sa...

Vilken gullig present!
Kan riktigt se framför mig hur kissen smyger iväg med flärparna... de är luriga, de små kissorna ;)

/H