fredag 27 mars 2009

Tävlingsdags igen!

Nu lottar jag ut två jättesöta mat/vattenskålar ifrån Pupstore! Det finns en orange och en blå skål så två kan bli vinnare i den här utlottningen. Hur skålarna ser ut ser ni på bilden nedan.

Om du vill vara med i utlottningen av skålarna så gör såhär:

1. Skriv en kommentar nedan om att du vill delta i utlottningen.

2. Skicka ett mail till kattenoxa@gmail.com. I mailet vill jag ha namnet på dina katter, ditt namn och adress samt om du föredrar den ena eller andra färgen (jag kan dock inte lova att det blir just den färgen du vinner ifall den ena är mer populär än den andra).

3. Om du har en egen blogg så länka gärna till denna tävling där! Det är dock helt frivilligt och påverkar inte vilka som vinner! :-)

Tävlingen pågår fram till och med den 1 april. Lycka till!

14 kommentarer:

Lisette sa...

Jag och min katt Bell vill tävla om skålen.

/Lisette

Anonym sa...

jag å min katt maja är med och tävlar!

Pius sa...

Sangi hälsar att han gärna vill testa att välta omkull matskålen, den ser extremt lättvält ut tycker han.

Genom matte Pius

PS Sangi älskar att välta ut torrfodret på köksgolvet och sen spela hockey med dem DS

Chrisse-77 sa...

Hej!!!

Hugolina, Pyret och Lisen vill gärna vara med och tävla om ny skål. Så de slipper sitta och trängas vid matskålen.
Passar samtidigt på att skicka många kattpussar och kramar till alla djurvänner.

Anonym sa...

Denna skål skulle min älsta katt Morriz behöva han har blivit tandlös och får därför burkmat. Så istället för den gamla plastskålen han har nu som far runt hela golvet när han ska äta.
Dessutom ser det ut som det är lätt att komma åt maten.

Länkar

Anonym sa...

Alltid roligt att tävla, även om kanske inte vinner. Men skålar kan man ju aldig får för mycket av. Hänlsningar från Matte med 8 missar

Nisse&Kajsa sa...

Vi vill vara med och tävla :-)

Chinook och Cherokee sa...

Vi vill vara med och tävla om skålarna, färg spelar ingen roll. Hälsningar från birmapojkarna Chinook och Cherokee.
*Mjau*

Marika Ö sa...

Perfekt tävling för mig!
Min Chili fyllde 3 år den 13 mars, men hans elaking till matte glömde den viktiga dagen!
Så nu har Chili tittat på matskålen och sagt att han gärna skulle vinna den blåa,som en liten kompesation för bortglömd present!

Staccato Piccola sa...

Syster Piccola är gärna med i denna tävling och hoppas på mycket god mat i ny matskål. Lite kompensation för att matte numera ägnar uppmärksamheten åt en mycket liten tvåbent typ, är jag väl värd!!

ida sa...

Nämen, det här vill vi vara med på. /Ida, Tommy, Texas och Shadow :-)

Tre katter sa...

Jätte söta! Men de matchar tydligen inte vårat kök. Så det är bättre att någon annan kisse får vinna denna gången! :)
Matskål som matskål tycker dock vi!
Fåniga matte!

Kram
//Tre katter

Fröken Eko sa...

Hej!

Lite såhär i sista minuten så "anmäler" jag mig också till tävlingen!
Skickar ett mail...

Häls. F

Fröken Eko sa...

Glömde att säga att jag la in en bildlänk i högra sidospalten på min blogg.

/F