torsdag 19 mars 2009

Fest mitt på blanka torsdagen

Igår kom det ett paket med posten. När jag körde ner nosen i paketet så kände jag de ljuvaste dofter och minsann var det inte leksaker till mig. Ja kanske till Flisa också men jag är äldst så jag har liksom förtur. ;-)

Sen började festen. Ok, Flisa sov just då så jag hade fest på egen hand men det var ett himla drag!

Hälsar
Thelma


Kom hit då din dojja!


Ge upp, looser!


Gör du motstånd också??


Jorå, schå nu schka vi sche.....


Brlrmmmm.... Yo!


ZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzz.....

Huskatten Elvis dök upp och var med på efterfesten. Så suddig som han är så måste det ha varit en bra fest! Eller så är matte en usel fotograf. No comments! ;-)


Det här är riktigt fin shit, Thelma..!

2 kommentarer:

Tre katter sa...

Haha!! Sköna bilder!!
*jag vill också ha toffeln* hälsar Texas!

Nospussar från Lunden! :)

Anonym sa...

Rolig bildserie!
Har anmält mig till tävlingen.

Mvh
Lotta