tisdag 24 juli 2007

Nu går det illasinnade rykten!

Det ryktas att jag ska få en kompis och det snart!! 8-/

Så här ser hon tydligen ut. Liiiite ynklig om du frågar mig, henne brottar jag ju ner på en femöring! Men det är bra, det är ju jag som bestämmer här, det måste hon förstå, lillkatta! ;-)

S* Tetra Feline´s Sun heter hon men det tycker både jag och matte är i längsta laget så matte håller på att komma på något annat namn. Jag får inte vara med och bestämma. Jag hade röstat på Lillkatta men det är ju inte så glamouröst i och för sig....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vi tycker att Lillkatta duger fint som tilltalsnamn, hon är jättesöt och vi väntar spänt på att få läsa mer om henne! Det är roligare att vara två eftersom man leker så bra ihop och alltid har varandras sällskap och kan hitta på bus tillsammans. Självklart ska hon ha en egen mat- och vattenskål och gärna låda också (i början iallafall). Men håll lite koll, de små är rätt bra på att roffa åt sig och styra och ställa hälsar Azlan.

Anonym sa...

Haha, där ser du!!!!! Tvåbeningarna kan verkligen hitta på!
Nåja, den där lilla fjutten fixar du ju i alla fall, det är ingen match alls att få ner henne på mattan!
Passa dig bara, för tvåbeningarna brukar vara väääääldigt intresserade av de där små, så du får ligga i och fjäska lite extra för matte när lillkatta kommer. Nackdelen med namnet lillkatta är att då blir du storkatta.... Mig kallar de den stora katten.... och jag är ju bara 9 månader...

Anonym sa...

passa på att njuta nu medans frid råder dvs den du råder på...snart blir det andra bullar...

Anonym sa...

Ooooops, glömde min ålder *pinsamt*
Jag fyller ju ÅTTA månader idag, och att kallas den stora katten då är inte alltid så roligt, jag vill ju oxå vara liten och söt ibland.....

Anonym sa...

Ja det ska då bli spännande att få en egen Lillkatta att dribbla med. Jag kommer att hålla er underrättade om vad hon håller på med!!

Eliza, grattis på 8-månadersdagen! Jag fyller 8 månader den 2 augusti så vi är ju nästan jämngamla! :-)

Anonym sa...

Ah, men Lillkatta duger väl ypperligt som tilltalsnamn! Supergullig! Vår matte har också fått för sig att vi behöver en liten katt-tjej här hemma. Hon kommer hit i augusti. Oj oj oj vad vi ska busa!! :-D

mvh Rippe

Isis och Ramses sa...

Oj, det var en riktigt liten sötnos. Tänkt att man vart så liten. Det blir roligt för dig Thelma. Tvåbeningar är allt fint att ha men dom kan ändå inte riktigt busa som en kompis. Det låter som om vi är näst äldst här. Vi fyller ett år den 4 augusti. Får hoppas att matte och husse har tid nu att förbereda ett rejält kalas efter att deras eget tog så mkt tid. Isis och Ramses, katterna på Bygatan.

Anonym sa...

jasså nu snackas det ålder också...nåja själv e man en herre på modiga 10bast, still going strong men jag hajjar inte riktigt det där med polare...va skall man med dom till..? då måste man ju bara dela på allt: käk, matte, säng, fåtölj, skithus...nej jag har det gott här hemma som herren på täppan!!*S*