onsdag 19 november 2008

En sådan här vill vi ha!

Ikväll surfade matte omkring på Internet och plötsligt såg vi världens finaste leksak! Men matte säger att hon inte hittar den i Sverige eller för den delen i Europa hur mycket hon än letar på nätet. Vi vet inte exakt vad Sverige eller Europa är men det låter inte lovande.. :-/

Hur som helst så undrar vi ifall någon sett en sådan här leksak eller liknande att köpa i Sverige? I hittelön utlovas en nosgnugg var ifrån oss!

Hälsar
Thelma och Flisa

5 kommentarer:

Anonym sa...

Precis samma hittade jag inte, men det här
http://www.zooplus.com/shop/cats/cat_toys/miscellaneous/37032
verkar vara lik...

Anonym sa...

Nej den var ju inte precis likadan men det fanns ju mycket roligt att köpa på den sidan! Tack för tipset! :-)

Anonym sa...

En sån vill jag också ha!

Jättefin blogg! här kommer jag titta in igen och visst blir det kattungebilder snart? man får ju inte bara visa bilder på tjocka magar om man inte tänker visa resultatet? ;)

Anonym sa...

du kan väl skapa en sån själv? av en gammal kartong och göra hål i?hitt på nåt!!*S*

KARLAVAGNEN sa...

Jag köpte min från smart cat i USA, men som tidigare talare sa - säljes på www.zooplus.com