tisdag 4 november 2008

Kattungenytt!

Katteriet S*Staccato väntar tillökning! Jag kan varmt rekommendera detta katteri eftersom jag köpte min alldeles underbara Thelma av Ingeborg och Daniel på S*Staccato. Det är Thelmas mamma Milla (S*Junglespots Prue Halliwell) som väntar smått tillsammans med S*Cocodonna´s Herkules. Om ca 1,5 vecka ska de små titta fram och Millas mage är enligt ryktet som en melon ungefär så det kan nog bli ganska många ungar!

Om du är sugen på en liten prickig ocicatbebis så kontakta Ingeborg på S*Staccato och gör din intresseanmälan! Om jag inte missminner mig så kan det bli brun- och chokladspottade ungar.

S*Powerspots har fått en helt underbar chokladkull! En tabbyflicka, en tabbypojke och en spotted pojke. De är omkring 2 veckor nu och enligt hemsidan så är de i skrivande stund inte tingade men man vet ju aldrig så är du intresserad så finns Per och Lindas kontaktuppgifter på hemsidan! :-)

Här är en bild på mig och Thelma den dagen hon fyllde 8 veckor och vi skrev tingningsavtalet. Visst ser man att det är kärlek? Nu fyller hon snart 2 år och är stora damen! :-)

Inga kommentarer: