måndag 10 november 2008

Min första bild på Flisa

Min första bild på Flisa tog jag med mobilen. Hon var så liten så liten (dryga kilot) och hade världens största öron. Hon låg så fint i mitt knä och jag nådde inte kameran så jag fick ta mobilen som låg närmast! Visst ser hon ut som en alien? ;-)



Några dagar senare tog jag denna bild, också den med mobilen. Det var första gången Flisa sov hos Thelma och jag var livrädd att väcka dem och förstöra detta Halelulja moment så jag fick sträcka mig efter mobilen och plåta i smyg! Bildkvalitén är inte den bästa men för en matte är bilderna underbara ändå.. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å jag minns så väl när du berättade och visade den här bilden! Då visste vi att det skulle fungera mellan dem! Sötisar! Så underbara de är!

kramar
karin

mooch sa...

Hej!

Jag kommer åxå ihåg när du visade den nedersta bilden på Kattforum. Jag tror alla var väldigt lyckliga över att de nu kunde sova ihop. Tjoho!