tisdag 11 november 2008

Vad gör man?

Om din katt skulle tycka att din datorväska var världens skönaste mysplats, vad skulle du göra när du behöver använda väskan för att transportera din dator till jobbet?

A. Lämna datorn hemma, klarar mig med den stationära på jobbet
B. Flytta på katten och ta väskan, det är faktiskt min väska
C. Packa ner datorn i din träningsryggsäck, det går precis lika bra

Kan avslöja att i morse blev det alternativ C och jag funderar på att köpa en ny väska. Jag vill ju ändå ha en ryggsäck för laptopen istället för vanlig väska. Då kan jag väl lika bra köpa den nu. Eller hur? ;-)

Vaddå din väska? Vad menar du? Är det förresten en fluga jag skådar däruppe? *trallaaaaa*


Ska du ha din väska så får du gå upp och paxa den lite tidigare på morgonen, slöfock!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ni har blivit utmanade att berätta sju saker om er själva! Kika in på vår blogg! /Tass